9.6.13

Så er jeg tilbage

Hey folkens

Efter en forholdsvis lang pause er jeg nu på banen igen, og denne gang vil jeg prøve at vedligeholde vores blog!

Indlægget i dag kommer til at handle om mig og min hverdag. (primært hvad jeg har gået rundt og lavet på det seneste :)

Sommeren har endelig ramt Danmark og i forbindelse med det lækre vejr har jeg været på stranden med vennerne :)
Vi spiste bl.a. rejer, kammuslinger, kyllingvingevinger, hummer krebs ...
Oksespyd, lammespyd og meget mere :D 




Så gik vi en tur på stranden og tog et par billeder :D

Jeg har også været en tur i Tivoli :)
Og ja, jeg vandt en bamse






Så har jeg også været til Galla
Og jeg vandt en pris
Jeg bliver snart student (yay endelig) og her kan I se hvordan 3.gerne på Niels Brock holder sin sidste skoledag...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar